Tak, by było dobrze - o tworzeniu udanych produktów.
Tak, by było dobrze - o tworzeniu udanych produktów.
Pierwsze dni nowego managera - co zrobić, by odnieść sukces
Zmiana pracy to często stresujące doświadczenie. Szczególnie jeśli dołączamy na stanowisko, gdzie odpowiadamy nie tylko za swoją własną pracę, ale i członków zespołu. W tym odcinku omawiamy nasze doświadczenia w tej kwestii i dajemy praktyczne porady co można zrobić w ciagu pierwszych dni i tygodni w nowej organizacji.
Zachęcamy do subskrybcji naszej listy mailingowej, dzięki której dostaniecie informacje gdy opublikujemy nowy odcinek. Dodatkowo otrzymacie stworzoną przez nas checklistę, którą możecie wykorzystać, by odnieść sukces w nowej pracy.
Jak zwykle zamieszczamy poniżej przejrzane przez nas materiały i źródła - powinny być szczególnie przydatne dla nowych Product Managerów.
Zachęcamy do słuchania i polemiki!
- Książka "The First 90 Days", Watkins Michael, Harvard Business Review Press
- Shreyas Doshi - As a PM leader
- How to spend your first 90 days at a new job
- Ask HN: I'm changing my job after a 15-year tenure. How should I proceed?
- Why Starting a New Job Feels So Awkward
- How to Succeed Quickly in a New Role
- 6 Things To Avoid If You Want To Succeed In a New Job
- How To Succeed in Your New Job: First Week, 30 and 90 Days
Zachęcamy do subskrybcji naszej listy mailingowej na https://takbybylodobrze.pl/