Tak, by było dobrze - o tworzeniu udanych produktów.
Tak, by było dobrze - o tworzeniu udanych produktów.
Co poszło nie tak - case study Clubhouse'a
Dzisiaj omawiamy przypadek Clubhouse'a - platformy social media, która opiera się na wyłącznie głosowych spotkaniach na żywo. Clubhouse eksplodował w popularności podczas szczytu pandemii w 2021, został ogłoszony nowym Twitterem, a po chwili... wszyscy o nim zapomnieli.
Prócz nas! Od dawna zastanawialiśmy się, co poszło nie tak w tym startupie. Teraz dzięki Anu Atluru, byłej Head of Community w Clubhouse, mamy okazję przyjrzeć się tej sprawie bliżej. Opublikowała ciekawy wpis na temat 25 lekcji z jej pobytu w firmie, który stanowił dla nas bazę do szerszej dyskusji o samym produkcie, naszych doświadczeniach z używania go i kluczowych lekcji dla product managerów.
Zapraszamy do słuchania i polemiki!
Garść źródeł, którymi się posiłkowaliśmy:
- Wpis na Substack od Anu Atluru: "What I Learned at Clubhouse 📓"
- Clubhouse Global Monthly Installs
- Inwestycje od a16z
Zachęcamy do subskrybcji naszej listy mailingowej na https://takbybylodobrze.pl/