Tak, by było dobrze - o tworzeniu udanych produktów.

The Cold Start Problem - czyli jak budować efekty sieciowe w produktach technologicznych

Piotr i Michał Season 5 Episode 4

W tym odcinku zagłębiamy się w fascynujący temat budowania sieci w produktach technologicznych, omawiając kluczowe koncepcje z książki "The Cold Start Problem" Andrew Chena. Analizujemy, jak skutecznie tworzyć i rozwijać produkty oparte na efektach sieciowych, przechodząc przez pięć kluczowych etapów: od początkowego "zimnego startu", przez punkt przełomowy, aż po zbudowanie trwałej przewagi konkurencyjnej.

Skupiamy się na kilku najważniejszych aspektach dla Product Managerów, omawiamy praktyczne strategie i przykłady firm takich jak Airbnb, Uber czy LinkedIn, które skutecznie pokonały problem zimnego startu.

Garść źródeł, którymi się posiłkowaliśmy:


Zachęcamy do subskrybcji naszej listy mailingowej na https://takbybylodobrze.pl/